top of page
Zoeken
Foto van schrijverTo Assist Grenzeloze Dienstverlening

Het geheim van de VA


het geheim van de VA

Virtueel assistenten zijn er in alle soorten en maten. Net als de meerderheid van de virtueel assistenten zijn we ook bij To Assist, Grenzeloze Dienstverlening goed opgeleid, hebben we kennis van zaken en een mooie skillset. Maar wat onderscheidt ons van de rest? Dat is het geheim van de VA!


De basis hebben we uiteraard netjes op orde: we weten als virtueel assistent waar onze kwaliteiten liggen, weten onze weg door een heel aantal programma´s en digitale tools te vinden en we kunnen goed schakelen tussen verschillende werkzaamheden. Maar we streven naar meer dan het simpelweg afwerken van jouw takenlijst. We willen een partner zijn in jouw succes. Proactief meedenken, altijd een stapje vooruit zijn en waar nodig jou adviseren over de beste aanpak.


En juist dat persoonlijke stukje is zo belangrijk: het geheim van een goede VA!


Meer dan alleen taken afwerken als VA

Onze expertise beperkt zich niet alleen tot onze computervaardigheden. Een belangrijke vaardigheid die niet uit de boeken te leren is, maar alleen in de praktijk, is het luisteren naar de klant en aanvoelen wat er nodig is.


Heeft de klant behoefte aan een stapje terug? Dan blijven wij op de achtergrond. Moet er een tandje bijgezet worden of gaan er dingen verschuiven of veranderen binnen het bedrijf? Wij gaan met volle kracht mee. We luisteren aandachtig naar de wensen, stellen de juiste vragen en vertalen dit naar concrete stappen en taken.


Menig keer wordt onze een van onze kernwaarden; flexibiliteit maar weer bevestigd. “Hannie, heb je tijd om een opslag mee te helpen leeghalen?" Door een bedrijfsovername moest het e.e.a. opgeruimd en verdeeld worden. Geen probleem! We plannen het in en zijn op de afgesproken dag op de locatie.


Het echte geheim: de klik met de klant

Het echte geheim van een succesvolle VA? Dat is de klik met de klant. We maken graag kennis en nemen daar de tijd voor. Tijdens ons eerste vrijblijvende kennismakingsgesprek komen op locatie bij de klant of virtueel. Zo komen we erachter wat de expertise is, welke werkzaamheden er gedaan worden en waar er hulp nodig is. We luisteren goed en stellen vragen, om er zeker van te zijn, dat we precies weten wat er nodig is.


Hebben we het idee dat er geen klik is of denken we dat we zelf de werkzaamheden niet kunnen uitvoeren, dan geven we dat aan. Ondertussen hebben we zelf een groot netwerk van collega-ondernemers en werken we samen, als dit nodig is. Want ook dat is de kracht van een goede VA; we kennen onze eigen kwaliteiten en weten wat er binnen onze mogelijkheden ligt.


Door onze ervaring, scherpe intuïtie en inlevingsvermogen snappen we vaak goed wat er nodig is. We signaleren knelpunten, komen met creatieve oplossingen en helpen om doelstellingen te behalen. Alles is er op gericht om te ondersteunen op een manier die goed voelt voor ons allebei. Dan gaan we samen aan de slag!


Wil je met ons samenwerken? Neem contact op.


Het team van To Assist, Grenzeloze Dienstverlening

Hannie Aalbrechtse

T: +31 164 743 130


26 weergaven0 opmerkingen

Comments


bottom of page