Adviseren kunnen we als de beste. Meedenken en goede tips geven, doen we graag. Als virtueel assistent sinds kort werkzaam in een kantoor, verbeteren we ons dienstenpakket.
Virtuele assistenten werken samen op kantoor
Advies, het meedenken met ondernemers en goede tips geven, past precies bij ons. Werkzaamheden om je zichtbaarheid te vergroten, werkprocessen vereenvoudigen - verbeteren of automatiseren, klanten eraan herinneren dat er binnenkort iets op de planning staat of dat er nog genoeg materialen zijn voor een nieuwe opleiding. Maar dan moeten we niet vergeten om dat binnen ons eigen business zelf ook te blijven doen. Nu we als virtueel assistent sinds kort werkzaam zijn in ons kantoor, gaat dat zeker goed komen.
Groei en zichtbaarheid vergroten gaat door
Aan het begin van 2019 hebben we onze doelen bepaald, we schreven erover in onze blog. De boodschap in deze blog was; als we willen groeien, moeten we investeren, samenwerken, niet twijfelen, doorpakken en vooral focussen op hetgeen waar we goed in zijn. Inmiddels zijn we een half jaar verder en zie wat er allemaal is gebeurd……
Nieuwe klanten
Nieuw kantoor
Nieuwe samenwerking
Nieuwe toepassingen
En…. mogelijk gaan we op kort termijn een ‘Nieuwe dienst’ aanbieden, om onze klanten nog beter te bedienen.
Het bruist, het geeft energie en het mooie van dit alles is dat we groeien.
Virtuele assistenten met een kantoor
Door de werkzaamheden die wij doen voor ondernemers, kunnen wij locatie onafhankelijk werken. Wekelijks werken we als team minimaal een dag in de week echt samen. Dit is mede afhankelijk van onze agenda, de planning en de werkzaamheden. Zo’n dag is altijd intensief omdat we taken af stemmen, elkaar informeren en administratieve-, secretariële en online ondersteunende werkzaamheden samen doen. Dit doen we onder meer om onze kwaliteit en onderlinge vervangbaarheid te waarborgen. Het blijkt dat een dag in de week niet meer genoeg is, willen we verder groeien en ons dienstenpakket uitbreiden.
Voor ons kwam er een mooie kans, een nieuwe uitdaging om een bedrijfspand met een eigen kantoorruimte te gaan betrekken.
Vanaf 1 juni hebben we een echt kantoor, hoe gaaf is dat!
Samen met Jean Pierre van Merode: eigenaar van JPM Projecten delen we een bedrijfsruimte. Hij is voor ons geen onbekende. We vertellen je graag wat hij voor je kan betekenen.
Bij JPM Projecten kun je terecht voor
Vloeren: o.a. pvc vloeren – vloerverwarming
Raamdecoraties – horren op maat
Onderhoud en verbouw: winkelpand – kantoor – woning
En meer
Op de website kun je uitgebreide informatie lezen: JPM Projecten
Als ondernemer gaan we hem als virtuele assistenten ondersteunen en groeien we samen naar een hoger level. Samen zijn we sterk!
Ons kantoor is gevestigd: Steenspil 12b te Halsteren. Als je in de buurt bent, kom gerust eens aan voor een kopje koffie. Wie weet wat we voor elkaar kunnen betekenen.
Blijf ons volgen! Binnenkort lanceren wij een nieuwe dienst waar jij als ondernemer veel profijt van kan hebben. Verder blijven we doen waar we goed in zijn: We bieden je een helpende hand voor administratieve, secretariële - en online ondersteuning voor MKB en ZZP.
De vakantieperiode breekt weer aan. Het team van To Assist, Grenzeloze Dienstverlening zal zeker de momentjes pakken om van het zonnige weer te genieten, maar wij sluiten niet. Wij werken enthousiast door op ons kantoor envoor onze klanten. Wil je dat bepaalde werkzaamheden doorgaan voor jouw onderneming als jezelf op vakantie gaat? Bel ons gerust. We komen graag met je in contact om je te helpen.
Het team van To Assist, Grenzeloze Dienstverlening
Lianka Vermeulen en Hannie Aalbrechtse
W: www.tagd.nl
E: info@tagd.nl
T: +31 164 743 130